בישיבת הדירקטוריון האחרונה שהתקיימה ברשת חוויות רחובות, מונה גולן ביטון למנהל תחום קשרי לקוחות ברשת המעניקה שירות לכ-4,000 לקוחות ביום.
כחלק מהשינויים והחידושים שמבצעים בהנהלת חוויות, בהובלת יו"ר דירקטוריון הרשת יניב מרקוביץ', הוחלט לתת דגש על חיזוק הקשר עם הלקוחות תוך מתן שירות נגיש וזמין. לתפקיד נבחר ביטון פה אחד, והוא יכהן בו בנוסף לתפקידיו הניהוליים הרבים בחוויות. יש לציין כי באחרונה הוקם אגף חדש בחוויות רחובות בהשקעה של עשרות אלפי שקלים, שייתן מענה תחת קורת גג אחת לתחום שירות הלקוחות ולתחום הכספים.
ביטון: ״בתפיסתי אני מאמין בשירות מקצועי, נגיש ומיטבי לכלל הלקוחות, תוך התמקדות בהבנת צרכיהם. ביחד נהפוך את חוויית השירות בחוויות למקצועית ומונגשת, כאשר בסופו של יום הלקוח במרכז. זו זכות גדולה להוביל את האגף החדש ואת הקשר עם אלפי הלקוחות, ואני מודה להנהלת חוויות על האמון הגדול".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות