אמן החושים הרחובותי, חזי דין, נבחר לשמש כפרזנטור של קמפיין דיגיטלי חדש של חברת התיירות גוליבר לקראת עונת התיירות הקרובה. מדובר בקמפיין הראשון אותו קוטף דין והוא גם היה שותף לכתיבת התוכן והקריאייטיב מאחוריו.
המסר המוביל את הקמפיין הדיגיטלי, שעלותו נאמדת במיליון שקל, הוא "ככה זה כשיש בינינו קליק". מאחוריו עומדת ההבטחה של אתר גוליבר להעניק ללקוח שירות אישי ולהקל על החששות שלו לא רק לפני ובזמן תהליך הזמנת החופשה, אלא גם במהלך החופשה עצמה ולמעשה עד שובו של הלקוח לביתו.
הקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים צולם לאחרונה בנמל התעופה בן גוריון, שם הפתיע דין נוסעים רגע לפני המראתם לחופשה בחו"ל וביקש לקרוא את מחשבותיהם. המטרה: לגלות אילו דברים הם היו רוצים שיקרו להם במהלך חופשת החלומות שלהם, ומה החשש הגדול ביותר שלהם בחופשה. במידה ודין ניחש נכון את מחשבותיהם, המשתתפים זכו בכסף לבזבוזים בדרך ליעד החופשה שלהם.
דין, ששבר כמה שיאי גינס בזכות קסמיו בארץ ובעולם, יעלה בחודשים הקרובים בקשת את העונה השנייה של התכנית שלו "קסם אישי".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות