חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, קיבלה אמש (רביעי) בישיבת מועצת העיר תשובות ממנכ"ל תאגיד המים 'הבאר השלישית', זורי שעובי, בנושא תלונות התושבים על חשבונות מים גבוהים.
בין היתר הסביר שעובי כי הוחלפו מדי המים הישנים בחדשים, מה שגרם לעלייה בספירת צריכת המים. שעובי הוסיף כי חיוב המים התבצע אך ורק על פי צריכות המים הנקראות ממדי המים.
עוד הבהיר שעובי כי חשבונות המים בגין החודשים ספטמבר ואוקטובר 2019 היו על פי קריאה של יותר מ-66 ימים בגין האיחור בקריאות המונים עקב חופשות החגים".
ברגינסקי: "לאחר המענה, ובמסגרת החוק, דרשתי לקבל בדיקה מרגע הקמת התאגיד, של ארבע השנים האחרונות, בנושא הצריכה הציבורית במספר מתחמים בשכונות שונות, כדי להמשיך לבצע את הבדיקות והמעקבים בצורה יסודית ולעדכן את התושבים. סיכמנו שבקרוב שעובי ינחה את אנשי התאגיד לערוך דגימות ומבדקים בשכונות ספציפיות שאכוון אותו אליהן, כגון: שכונת רחובות ההולנדית, שרונה, המדע, רחובות החדשה, רחובות הצעירה, שיכון סלע, מרמורק, היובל, מילצ'ן, שעריים וקרית משה.
"כאן המקום להודות לשעובי על שיתוף הפעולה ועל הסיוע לפתרון התלונות של מאות תושבים שמצפים שהצדק ייעשה עמם. אנא מכם תושבים יקרים, עוד קצת סבלנות. בהזדמנות זו אני קוראת לציבור לפנות אל תאגיד המים ואני בטוחה שהפונים יקבלו שירות מקצועי ואדיב".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
רחובותי
תאגיד המים רע לצרכנים וברחובות עוד מקומות עבודה לחמולות עובדי העיריה..
בקיצור מה שהיה זה מה שיהיה וחברת המועצה כבולה לשאול שאלות ולברך על התשובה למרות שחטפה סטירה מצלצלת שבעצם פרושה.. ממשיכים כרגיל