לראשונה רשת YOLO יוצאת עם קולקציה מיוחדת לנערים צעירים "בוגרים" לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.
יעל יגלום, יזמית רשת YOLO: "לאור ההצלחה עם קולקציית הנערות שהושקה בשנה שעברה, אנו מרחיבים את הקטגוריה עם מגוון מוצרים טרנדיים הפונים גם לנערים".
המוצרים החדשים כוללים קולקציית FOOD – עם הדפסי ממתקים, לוליפופ, גלידות, ביצת עין, עוגיות ופופקורן. בין הפריטים בקולקציה – תיקים, קלמרים, כלי כתיבה, תיקי אוכל, יומנים ועוד. אלמנט חדש בקולקציית הFOOD , אלמנט "הריח". הדפסים אשר כתוצאה מגירודם מפיצים ריח, לדוגמא: מחברת קשיחה בריחות של סוכריה על מקל ועוגיות, מחקים בריח סוכריות דובוני גומי ועוד.
קולקציית טאי דאי ריינבואו: קלמרים, תיקי אוכל, בקבוקי שתייה ועוד בצבעי פסטל בהירים, בטרנד האופנתי של הטאי דאי.
עוד בקולקצייה: פריטי כדורגל, פריטי גלשנים ודינוזאורים, קלמרים ותיקי אוכל זוהרים בחושך, קלמר עם שעון, קלמר עם מחשבון נשלף בצורת שלט גיימינג, קלמרים ותיקי אוכל עם נצנצים מתחלפים, קלמר עם משחק מבוך, מוצרים עם סוכריות קופצות ועוד.
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר https://www.yoloshops.co.il/
שורה תחתונה: לחזור לכיתה בסטייל.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *
גלידות נסטלה פתחו את עונת הקיץ עם גלידות חדשות ועם חיזוק של מותג Crunch. בנוסף, הושק שלגון Double Dark חדש, בציפוי שוקולד מריר מעולה וליבת נוגט ושוקולד מריר, כולל גרסה כשרה לפסח.
מותג ה-Crunch מוכר בין היתר בשל ליבת הנוגט הקיימת כמעט בכל שלגוני המותג, גלידת וניל מפנקת ושכבת שוקולד חיצונית העוטפת את השלגון, המלווה בפצפוצים פריכים. הקיץ משיקה נסטלה שלגון Crunch בציפוי שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל), עם ליבת נוגט וחמאת בוטנים.
מוצרי פינוק נוספים כוללים שלגון של מותג השוקולד ודגני הבוקר LION, עם גלידה בטעם קרמל בציפוי שוקולד חלב עם שבבי ופל וביסקוויט, שלגון Milka בטעם שוקו וניל בציפוי שוקולד, עם ריפל שוקולד מפנק, וביסקולידה EXTRA, מוצר בגודל משודרג עם תוספת של 25%.
בעולם הטילונים מושקות שלוש מאגדות חדשות מסדרת EXTREME בטעמים המוכרים והמובילים: ריבת חלב, בראוניז ופקאן. עוד בעולם הטילונים, סדרת מוצרי OREO תקבל חיזוק משמעותי בדמות טילון עם צורה ייחודית בטעמים המוכרים והאהובים של המותג.
בעולם המשפחה והילדים, מושק שלגון Super roller – גרסה משודרגת של שלגון רולר המוכר והאהוב, המכיל 100% שוקולד חלב מעולה.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
שורה תחתונה: מושלם, טעים בטירוף.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *
המטבח האסיאתי מלא במאכלים מגוונים ולא שגרתיים שהפכו לחלק משגרת יומנו, בעיקר בשל התיבול המיוחד שלהם. לא רק לנודלס וסושי יש את התיבול הספציפי שלהם, אלא גם לסלט. עם כניסתו של טרנד האוכל האסיאתי והתבססותו בישראל, אסם נסטלה משיקה רוטב ויניגרט אסיאתי לסלט, לתיבול מדויק ואיזון טעמים בדיוק כמו במקור.
רוטב ויניגרט אסיאתי החדש הוא מוצר ייחודי המביא ניחוחות וטעמים של המטבח האסייתי – של סויה, שום, ג'ינג'ר ועוד, בעל מרקם שמחבר את הרוטב עם הסלט לקבלת טעם נפלא.
עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אנחנו גאים לסייע לצרכנים שלנו להכין אוכל בכל וריאציה שיאהבו, עם מוצרי תיבול עשירים ייחודיים וטעימים לקבלת תוצאות קולינריות מעולות ללא מאמץ".
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
שורה תחתונה: משדרג כל סלט.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *
לקראת ט"ו באב, אסם משיקה מהדורה מיוחדת של פתיבר, בצורת לב.
ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "פתיבר אסם הוא מותג מיתולוגי ואהוב, ויחד עם זאת טרנדי ויצירתי. אנו גאים להוביל את שוק הביסקוויטים בישראל ולהפתיע את הצרכנים שלנו בכל הזדמנות. לקראת חג האהבה אין מהלך ראוי יותר משינוי צורתו האייקונית של הפתיבר והפיכתו ללב מעניק אהבה. זוהי מהדורה שתיגע בלב הצרכנים שלנו ותייצר חגיגה של אהבה וטעמים".
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
שורה תחתונה: מתאים בול להכנת קינוחים לט"ו באב.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *
41 שנה לאחר המצאת הביסלי, אסם נסטלה משיקה סדרה חדשה בשם ביסלי פריסטייל, המאופיינת בצורות פתוחות, שטוחות, גליות ולא מוגדרות.
הצורה החדשה מייצרת מרקם מחוספס וקראנצ'י במיוחד, אשר מדגיש את הטעמים והתיבול העז שכה מזוהה עם החטיף. מעבר לצורה, המרקם והטעמים החדשים, ה"פריסטייל' בא לידי ביטוי גם בצבעוניות מעניינת של סגול, כתום וצהוב, המבוססים על מיצוי טבעי של סלק, פפריקה וכורכום. כל אלו מעניקים לביסלי פריסטייל חווית אכילה חדשה ושונה, בשלושה טעמים: חמוץ חריף, על האש, בצל מעושן.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "ביסלי הוא מותג חזק ואהוב, בעיקר בקרב בני נוער, שאוהבים חידושים וריגושים. כמובילי שוק החטיפים, חשוב לנו להרחיב את החוויה עבור צרכני הביסלי וכלל הקטגוריה ולכן פיתחנו את ביסלי פריסטייל, המתכתב עם מגמות המאפיינות בני נוער בתקופה הזו: פתוח, מפתיע, חופשי, לא פועל בתבניות מוגדרות, עם סטייל וביטוי אישי. הרעיון מאחורי המהלך היה לפתח מוצר חדש, שמצד אחד ברור שהוא ביסלי ומצד שני הוא לגמרי אחר. סדרת הפריסטייל מגלמת בתוכה כל מה שאוהבים בביסלי – מרעיש וקראנצ'י, עם נוכחות כיפית וקלילה שאי אפשר להתעלם ממנה, ובטעמים מיוחדים ועזים".
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
שורה תחתונה: טעים בכל צורה.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *
'יקב ברקן' משיק לרגל ט"ו באב את רוזה 'Vin Gris' מסדרת BETA, בציר 2020.
סדרת BETA מאפשרת להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד בלבד, קטן וייחודי, או באצוות חבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שהיא מצדיקה יין אחד, נפרד, שייוחד רק לה.
Vin gris בצרפתית הינו רוזה בהיר ועדין במיוחד. ענבי הטמפרניו גדלו בטרסות קטנות ומושפעות בהרי ירושלים. מדובר ביין נהדר המהווה ביטוי טהור, אלגנטי ועדין במיוחד של הטרואר ההררי הנפלא. מתאים לליווי ארוחה. היין התיישן 8 חודשים בחביות צרפתיות ופיתח מורכבות, עומק ואיזון נהדר בין טעמי הפרי וארומת עץ אלון.
האף מלא בארומות פרחים ופרי אדום כגון תות שדה ופירות יער, בליווי ארומה עדינה של עץ אלון קלוי ומתובל. בפה היין בעל גוף בינוני ומרקם חמאתי, מלווה בטעמי פרי אדום ומתמשך לסיומת פירותית ארוכה ונעימה.
מחיר: 65 שקלים.
ניתן לרכוש באתר Blend – blend.co.il.
שורה תחתונה: טעים.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *
לאחר 3 שנים של פיתוח ללין משיקה את קולקציית Botanical Boost Skincare המבוססת על שילוב סינרגטי של מרכיבים בוטניים, מעושרת בתמציות צמחים הידועות ביעילות מוכחת לעור בריא, קורן ונעים למגע, אשר פותחה על טהרת ה-Clean Beauty , 0% פרבנים, 0% SLS, 0% שמן מינרלי, 0% סיליקונים.
הקולקציה פותחה תוך מחשבה על חוויית טיפוח פרסונלית המתאימה למגוון סוגי העור והגילאים. ניתן להתאים את חווית הטיפוח האישית על פי צרכי העור והעדפה ובכך ליצור חוויית פינוק ורוגע.
בקולקציה שני רכיבים עיקריים: לוטוס וורדים מאזור הפרובנס. שילוב שני הרכיבים יחד בפורמולות בתוספת צמחים ייחודים, מעצימים את חוויית הטיפוח ומעניקים לעור יכולת התחדשות מופלאה.
פרח הלוטוס הינו צמח אייקוני המסמל טוהר, יופי ושלמות. ידוע בסגולות ההרגעה וההתחדשות שלו ומסייע להעלות את רמת החומצה ההיאלרונית והקולוגן הטבעי של העור, לשיפור הלחות ותחושת הרכות.
ורדים מאזור הפרובנס (רוזליס) הינם סמל לנעורים וליופי נצחי בזכות התכונות האנטי אוקסידנטיות (הגנה מפני נזקי סביבה) ואנטי אייג'ינג (מעכבי הזדקנות) המובהקות ויכולתו לסייע לעור להתחדש ולהבריא את עצמו למראה אחיד, זוהר ומלא חיים.
המוצרים היפואלרגנים ונבדקו דרמטולוגית. מוצרי הקולקציה מחולקים לפי חווית הטיפוח היומית הכוללת 4 שלבים: מוצרי ניקוי, הכנת העור, המרצה – בוסטרים ממוקדים, הענקת לחות – קרמים.
שלב 1, מוצרי הניקוי: סבון פנים מוס במרקם קטיפתי, ג'ל ניקוי עדין, פילינג גרגירים לניקוי הפנים, מסיר איפור דו פאזי, מים מיסלרים לניקוי.
שלב 2, שלב הכנת העור" מי פנים ארומטיים.
שלב 3, בוסטרים: בסדרה 4 בוסטרים המסייעים למניעת אדמומיות, לעור זוהר ומלא חיוניות, למיצוק העור ומילוי קמטים ולעור צעיר "אנטי-אייג'ינג".
שלב 4, מוצרי לחות והזנה:הידרה קרם ג'ל, הידרה קרם עשיר בלחות, קרם לילה עשיר, קרם עיניים.
קולקציית האקססוריז: שילוב של תכשירים ומכשירים נכונים מגבירים את יעילות המוצרים וביניהן: רולר פנים רוז קוורז, מברשת סיליקון חשמלית לניקוי הפנים, מברשת ניקוי ועיסוי.
ניתן להשיג ברשת ללין או באתר https://www.laline.co.il/.
שורה תחתונה: מעולה.
הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות