אופיר מזרחי, מנהל אגף ביטחון בעיריית רחובות, צילום דוברות העירייה
אופיר מזרחי (במרכז התמונה), מנהל אגף ביטחון בעיריית רחובות, צילום דוברות העירייה

מנהל חדש לאגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות

אופיר מזרחי, שמכהן כסגן מנהל האגף ב-9 השנים האחרונות, נבחר פה אחד במכרז שהתקיים

פורסם בתאריך: 17.6.24 08:51

-->

אופיר מזרחי נבחר למנהל אגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות. מזרחי, בן 45, מכהן כסגן מנהל אגף הביטחון בעיריית רחובות ב-9 השנים האחרונות ונחשב ליד ימינו של מנהל האגף הפורש אליצור זרחי. מזרחי נבחר פה אחד במכרז שהתקיים.

אופיר מזרחי התחיל את דרכו המקצועית בעיריית רחובות בשנת 2001 כקב"ט במוסדות החינוך, משם התקדם למנהל מחלקת ביטחון ובטיחות ומשנת 2015 מכהן כסגן מנהל אגף הביטחון והחירום. עם פרישתו של מנהל האגף הנוכחי, אליצור זרחי, התקיים מכרז ובו נבחר מזרחי פה אחד למנהל אגף הביטחון והבטיחות והחירום בעיריית רחובות.

אגף הביטחון, הבטיחות והחירום הוא אחד מהאגפים הבולטים בעיריית רחובות האמון על ביטחון התושבים בשגרה ובחירום ופועל בשיתוף פעולה מלא עם כלל גופי החירום וההצלה ויחד עם השיטור העירוני ומשטרת ישראל. מזרחי הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים וקורסי ביטחון רבים, בהם קורס קב"טים של משרד החינוך, קורס ממוני ביטחון וחירום של משרד הפנים, מנהלי בטיחות במוסדות חינוך של מכון התקנים ועוד.

ראש העירייה, מתן דיל, אמר: "אני מברך על הבחירה באופיר מזרחי למנהל אגף הביטחון החדש בעירייה ובטוח שהוא יוביל את עובדי האגף להישגים חדשים ויחזק את חוסנה של העיר רחובות בחירום ובשגרה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר