מונה חשמל דיגיטלי simpson33/depositphotos.com
מונה חשמל דיגיטלי simpson33/depositphotos.com

צעד קדימה: מוני חשמל חכמים יותקנו ברחובות. מה זה אומר?

בין היתר מבטיחים במשרד האנרגיה והתשתיות מעבר חלק לספקי חשמל פרטיים והוזלה משמעותית במחירים

פורסם בתאריך: 19.6.24 09:50

-->

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, הודיע כי בשנת 2024 יותקנו מונים חכמים ברחובות שיכניסו את התושבים למהפכת החשמל ויוזילו את המחירים בשיעור של בין 5% ל-20% בשנה. השר אמר את הדברים במהלך ביקור בעיר.

החל מ-25.7.2024, יכלו צרכנים בעלי מונים חכמים לבחור מאיזה ספק הם רוכשים את החשמל. המהלך צפוי לחסוך לכל משק בית מאות ואף אלפי שקלים בשנה בהתאם להצעות הספקים, לאופי השימוש ולשעות צריכת החשמל. השלמת פריסת המונים החכמים בעיר תאפשר לתושבים למקסם את שיעור ההנחה במחיר החשמל, זאת בשל העובדה כי ספקי החשמל יוכלו לקרוא במדויק את צריכת החשמל.

 

 

השר כהן אמר: "פריסת המונים החכמים היא בשורה צרכנית חשובה שתבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל של תושבי העיר ותחסוך בין 5% ל-20% בשנה. החשמל הוא מוצר צריכה בסיסי בכל בית בישראל ונעניק לכל הצרכנים הזדמנות שווה לבחור את ספק החשמל שלהן ולהוזיל את החשבון במאות ואף אלפי שקלים בשנה"

ראש העירייה, מתן דיל: "אני מודה לשר אלי כהן על הבשורה החשובה שהביא לרחובות. בשנה הקרובה יותקנו בעיר מוני חשמל חכמים שיעזרו לכל משפחה לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בהוצאות החודשיות של משק הבית. תושבות ותושבי העיר יוכלו בפעם הראשונה לבחור ספק חשמל בהתאם להעדפות והשיקולים שלהם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר