ישיבת מועצת העיר ברחובות, צילום דוברות העירייה
ישיבת מועצת העיר ברחובות, צילום דוברות העירייה

רחמים מלול פרש, גיא צור נכנס במקומו למועצת העיר: "שמח לחזור"

בישיבת מועצת העיר הוחלט על הקמת ועדה ציבורית להנצחת הנרצחים והחללים במלחמת חרבות ברזל. כמו כן עודכנו גבולות ההכרזה במתחם ההתחדשות בשכונת מילצ'ן

פורסם בתאריך: 20.6.24 08:43

-->

מועצת העיר רחובות החליטה על קידום ההתחדשות העירונית בשכונת מילצ'ן, הקמת ועדה ציבורית להנצחת הנרצחים וחללי צה"ל בני ובנות רחובות במלחמת חרבות ברזל. בישיבה שנערכה אתמול (רביעי) הצהיר אמונים חבר מועצה חדש-ישן שהצטרף לקואליציה – גיא צור שהחליף את ראש העירייה היוצא, רחמים מלול, שפרש.

ישיבת מועצת העיר נפתחה בהצהרת אמונים של צור, שהצטרף לקואליציה. עם ההודעה על פרישתו של רחמים מלול ממועצת העיר – ייצוג סיעת "אחדות" עבר באופן אוטומטי למס' 2 ברשימת הסיעה – גיא צור. צור, שהחזיק בקדנציה הקודמת את תיק ההתחדשות העירונית במשך 5 שנים, נחשב לחבר מועצה יוזם, פעיל ומוכר בזירה המקומית.

ראש העירייה מתן דיל וחבר המועצה הנכנס גיא צור צילום דוברות העירייה

ראש העירייה מתן דיל וחבר המועצה הנכנס גיא צור צילום דוברות העירייה

צור אמר בישיבה: "אני שמח לחזור ומודה על קבלת הפנים החמה. אני מאחל הצלחה רבה לכולנו, לחברות וחברי המועצה הוותיקים והחדשים ובהזדמנות זו גם מבקש להודות לראש העיר היוצא, רחמים מלול, ולאחל הצלחה רבה לראש העיר מתן דיל".

 

ראש העירייה, מתן דיל, בירך את צור והוסיף: "בשם כל חברות וחברי מועצת העיר ותושבות ותושבי העיר אני מבקש להודות לרחמים מלול על העשייה הענפה למען העיר רחובות. רחמים שעשה לילות כימים במשך שנים רבות למען העיר רחובות ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

בהמשך אישרה המועצה את המשך קידום ההתחדשות העירונית של מתחם שכונת מילצ'ן בותמ"ל. חברי המועצה הצביעו בעד עדכון גבולות ההכרזה לכ-53.2 דונם במתחם פינוי-הבינוי.

נושא חשוב נוסף שעלה היה הקמת ועדה ציבורית להנצחת נרצחות ונרצחים, וחללות וחללי צה"ל בנות ובני העיר רחובות שנפלו בקרב במלחמת חרבות ברזל. יוזמה זו אושרה ברוב קולות במועצת העיר.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר