רומי נוף ומריאנו אידלמן ברוקדים עם כוכבים, צילום רגב זרקה יחצ קשת
רומי נוף ומריאנו אידלמן ברוקדים עם כוכבים, צילום רגב זרקה יחצ קשת

"חולמת בלילה על הצעדים של רוקדים עם כוכבים". רומי נוף לא מפסיקה לרקוד

היא גרה בחולון, התחילה כבר בגיל 4 בחוגים בראשון לציון, ומככבת עם מריאנו אידלמן ברוקדים עם כוכבים. ראיון על ריקודים קריירה, על המצב ועל רגעים קטנים של נחת

פורסם בתאריך: 9.8.24 09:26

-->

מהחוג בראשון לציון ומהבית בחולון ועד רוקדים עם כוכבים ותחרויות בינלאומיות בריקודים סלונים: כולכם כבר הספקתם להכיר את רומי נוף, בת 23, תושבת חולון בוגרת חוגים בראשון לציון, שמשתתפת זו השנה השנייה כרקדנית בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12. יחד עם מריאנו אידלמן היא רוקדת כל שבוע ומצליחה לרגש.

רומי החלה לרקוד בלט בחוג בראשון לציון כשהייתה רק בת 4. אף אחד לא דמיין אז, ששנים אחר כך היא תהיה אחת מרקדניות הסלונים המוכרות ביותר בישראל. כשהייתה בת 6 החלה להתאמן בהתעמלות אומנותית אבל ערב אחד, ראתה עם משפחתה את התכנית "רוקדים עם כוכבים" והתאהבה – באותו הרגע היא החליטה שהיא רוצה להיות רקדנית ריקודים סלוניים.

היא החלה להתאמן יום-יום במשך 8 שעות וחלמה בגדול על הריקודים ועל התחרויות. הרצון להצליח ליווה אותה בכל רגע ומהר מאוד היא הפכה מילדה בחוג למתחרה אמביציוזית. רומי ייצגה את ישראל בתחרויות מסביב לעולם, ביניהן אליפות אירופה ואליפות העולם, זכתה בתואר הנחשק 'אלופת ישראל' בכל עשרת הסגנונות הסלוניים והלטיניים והייתה מדורגת בטופ 50 זוגות הרקדנים, בדירוג הכי גבוה.

האימונים הקשים והשנים הארוכות בהן נחשפה לסגנונות שונים של ריקוד ובמות, רק הגבירו את האהבה של רומי למקצוע. כשפרשה מהתחרויות היא החלה ללמד ילדות ונשים בגילאים שונים ריקודים סלונים, במטרה להחדיר בהן את האהבה הגדולה שלה – הצעדים, התנועה והמוזיקה. רומי מספרת: "לרקוד זה האהבה הגדולה שלי ואני שמחה שהייתה לי הזכות להפוך את זה לקריירה של ממש. במשך שנים רקדתי והשתתפתי בתחרויות בכל העולם. זכיתי לייצג את ישראל וזה מילא אותי בגאווה גדולה. היום אני מלמדת ילדים וילדות את הצעדים ואני נזכרת איך זה היה עבורי כשהייתי בגילם".

בשנה שעברה היא עלתה מדרגה נוספת והשתתפה לראשונה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12. בן הזוג שלה אז היה אז שי גל. השנה היא מלווה את מריאנו אידלמן. הדמות המצחיקה והמוכרת לכולנו הופכת בהדרכתה של רומי לרקדן מהשורה הראשונה. בכל יום השניים מתאמנים שעות ארוכות בסטודיו ומכינים את הריקודים לקראת השידורים החיים.

 

רומי לא רק רקדנית לצד מריאנו. למעשה היא המנטורית והכוריאוגרפית של כל הריקודים שהשניים מציגים בפני השופטים בתכנית. לפני כל תכנית היא בונה את הצעדים שיתאימו במיוחד לריקוד ולאופי של מריאנו לפי דרישות התכנית. היא מספרת שהיא עושה את זה לא רק בסטודיו, אלא "חולמת על הצעדים בלילה, מתעוררת איתם בבוקר, כותבת את הצעדים ובונה שוב ושוב כוריאוגרפיה שתלהיב את הצופים ותאתגר אותנו כזוג".

לא פלא שריקוד הסמבה שלהם לצלילי השיר "הנה ימים באים" של אילנית שבר את הטיק-טוק.

רומי מוסיפה: "ההופעה בתוכנית מרגשת אותי מאוד כל פעם מחדש, אני רגילה לעלות על הבמה, ובכל זאת מדובר בהתרגשות אחרת. אני מרגישה שאני מבטאת את עצמי בזכות הכוריאוגרפיה שאני בונה למריאנו ולי, ובזכות זה שמריאנו מראה את יכולות הריקוד שעבדנו עליהן בסטודיו. כל פעם יש לנו אתגר חדש – צעדים חדשים, סיפור שבא לידי ביטוי בריקוד ועוד".

איך התחושות להופיע בתכנית כזו בתקופה כזו? 
"אנחנו נמצאים בתקופה קשה מאוד ורגישה. אני מרגישה מחויבות גדולה למדינה שלי ואם יש לי אפשרות לייצר רגעים של נחת, זה משמח אותי. עם זאת, אסור לנו לשכוח את המצב – את החטופות והחטופים שנמצאים בשבי, את החיילים שלנו שנלחמים ומגנים עלינו, את הפצועים,  ואת הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת ובזכותם אנחנו חיים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר