מתחם לידה בקפלן, צילום גלעד שעבני שופן, דוברות קפלן
מתחם לידה בקפלן, צילום גלעד שעבני שופן, דוברות קפלן

תשעה חדרי לידה: נחנך מתחם חדש במרכז הרפואי קפלן

המתחם החדש כולל חדר מיון והתאוששות, חדרי מוניטור לעובר, ובכל חדר לידה קיים אולטרסאונד לטובת בדיקת האולטרהצ'ק

פורסם בתאריך: 20.8.24 10:32

-->

מתחם חדרי לידה חדש ומתקדם נחנך במרכז הרפואי קפלן: ביום ראשון נחנכו חדרי הלידה החדשים במרכז הרפואי קפלן. חדרי הלידה החדשים כוללים מתחם מיון והתאוששות חדש, חדרי בדיקות רופאים, חדרי מוניטור לעובר, 9 חדרי לידה וחדר פעולות, כאשר בכל חדר לידה קיים אולטרסאונד לטובת בדיקת האולטרהצ'ק הייחודית. בדיקה זו נכנסה לשימוש לראשונה בקפלן ומחליפה את בדיקת הפתיחה הידנית. היא מאפשרת ליולדות לראות את התקדמות הלידה בזמן אמת על גבי צג טלוויזיה ממול למיטת הלידה. חדרי הלידה החדשים מצוידים גם במיטת לידה מתקדמת, כדורי פיזיו ועוד.

בנוסף, בחדרי הלידה החדשים מוענקים ליולדת לבקשתה טיפולי רפואה משלימה מסוג רפלקסולוגיה ועיסוי הוליסטי, ללא עלות לחברות כל קופות החולים. ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית, אמרה: "המצוינות הרפואית והקלינית של חטיבת הנשים והיולדות בקפלן ידועה ומוכרת לכל, ואני שמחה שעכשיו יש לנו גם תשתיות אפילו עוד יותר מצוינות. חניכת חדרי הלידה היא הזדמנות מצוינת עבורנו להגיד תודה לצוות על ההשקעה שלו במטופלות. כללית משקיעה רבות במרכז הרפואי קפלן, בכוח האדם ובתשתיות, ואנו גאים לחנוך היום חדרי לידה חדשים לטובת מטופלות האזור".

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "חדרי הלידה החדשים שלנו הם תוספת חשובה לכוח האדם האיכותי, המקצועי והמיומן בחדרי הלידה, שעמלים כל העת להעניק ליולדות חווית לידה מיטבית. חדרי הלידה הם חוליה חשובה בחווית הלידה, וגם בימים מורכבים אלו, אנחנו גאים לחנוך את מתחם הלידה החדש מתוך מחויבות עמוקה לתושבות האזור. יחד עם טיפולי הרפואה המשלימה שהתחלנו להעניק השנה בחדרי הלידה, האולטרה צ׳ק – מכשיר האולטרסאונד שמחליף בדיקה ידנית, והצוות האיכותי בחדרי הלידה בקפלן – יש בקפלן את כל מה שנדרש לייצר לכל יולדת חווית לידה טובה ונעימה. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לשפר את חווית הלידה בקפלן לטובת המטופלות".

 

זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק שפ"ע: "המרכז הרפואי קפלן נותן שרות למרחב גדול, וזה אינו סוד שהעיר רחובות הולכת ומתרחבת עוד ועוד, והיום אנחנו רואים שלב נוסף במחויבות של קפלן לתושבות העיר והסביבה. אנחנו שמחים ומעריכים על ההשקעה הרבה, ומקווים שיותר ויותר יולדות מהעיר והאזור יראו את היתרונות הרבים שיש לקפלן להציע עבורן".

פרופ' רוני לוי, מנהל חדרי הלידה במרכז הרפואי קפלן: "במתחם חדרי הלידה החדש של קפלן יש את כל מה שצריך בשביל שהיולדת תחווה חוויה מיטבה, ובשביל שאנחנו, הצוות הרפואי והסיעודי נוכל להעניק לה את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שנדרש, בכל מצב. חדרי הלידה מעוצבים בצורה אופטימלית, לרבות אולטרסאונד בכל חדר, שהוא כיום הסטטוסקופ של המיילדים והמיילדות, ומאפשר לנו לנטר את תהליך הלידה בצורה מיטבית".

סיגל חן, מנהלת הסיעוד בחדרי הלידה במרכז הרפואי קפלן: "אני שמחה לחנוך היום את חדרי הלידה החדשים בקפלן. צוות המיילדות עושות לילות כימים לטובת היולדות, מעניקות טיפול מקצועי, קשוב ומכיל, ואני שמחה שהיולדות שמגיעות אלינו יוכלו גם ליהנות מתשתיות חדשות ומתקדמות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר