עובד נפל לבור ומת במזכרת בתיה, צילום מד"א
עובד נפל לבור ומת במזכרת בתיה, צילום מד"א

עובד בן 55 נפל לתוך בור ביוב במהלך עבודתו ומת

תאונת עבודה: עובד בן 55 נפל לבור ביוב. הוא חולץ על ידי יחידת החילוץ של תחנת רחובות, אך צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 16.9.24 12:04

-->

תאונת עבודה קטלנית במזכרת בתיה: עובד בן 55 נפל לבור ביוב ומת. המשטרה פתחה בחקירה. הוא חולץ בתהליך מורכב אך למרבה הצער, חולץ ללא רוח חיים. ממד"א נמסר כי "לאחר פעולות חילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בן 55 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. פראמדיק בכיר במד"א, יהודה בן אברהם, וחובשי רפואת חירום, רן מנוסיס ויהודה מרקוס, סיפרו: "מדובר בפועל שנפל לתוך בור ביוב במהלך עבודתו. ראינו את הפועל שוכב בתוך הבור כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של לוחמי האש הם הוציאו את הפועל, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עובד נפל לבור ומת במזכרת בתיה, צילום מד"א

עובד נפל לבור ומת במזכרת בתיה, צילום מד"א

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בבדיקת נסיבות אירוע תאונת עבודה במזכרת בתיה, במסגרתו על פי החשד נפל פועל לתוך בור ביוב ומותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה. עוד נמסר כי שוטרי תחנת רחובות קיבלו דיווח למוקד 100 בדבר אירוע חשד לתאונת עבודה במסגרתו נפל פועל, תושב טייבה בשנות החמישים לחייו, לתוך בור ביוב ומותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה. השוטרים במקום ונציג משרד העבודה זומן למקום, הרקע והנסיבות בבדיקה.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז ויחידת להבה, נמסר: "יחידת החילוצים המיוחדים של תחנת רחובות – מחוז מרכז, בשת"פ עם מחלצי יחידת להבה, פעלו בשעה האחרונה בחילוץ לכוד מבור שפכים ברחוב שרה אהרונסון במזכרת בתיה. בתחילה לוחמי האש של תחנת רחובות ביצעו פעולות ניטור לשלול הימצאות של חומרים מסוכנים ואווירה מסכנת חיים. בתום הערכת מצב של מפקד האירוע ר/רשף דניאל אומרדקר, הוחלט על פעולת חילוץ באמצעות מערכות חבלים ומערכת אספקת אוויר למחלצים. במקביל הוצב מפוח לאוורור/יניקה של אוויר לשיפור האווירה הרעילה בתחתית הבור. לוחמי היחידה של החילוצים המיוחדים של תחנת רחובות בשת״פ עם מחלצי יחידת להבה בנו מערכת גלישה והרמה באמצעות אמצעים ייעודיים שיש ברשות  היחידות. המחלצים הוגלשו לעומק הבוקר, רתמו את הלכוד באביזר ייעודי והוא הועלה אל פני השטח לקבלת טיפול רפואי של כוחות הרפואה במקום. כוחות הרפואה שנכחו במקום קבעו את מותו של האזרח. מפקד מחוז מרכז, טפסר רוני קדם, הגיע למקום האירוע".

מזק"א נמסר: "הבוקר (ב׳) התקבל דיווח במוקד זק"א על תאונת עבודה פועל שנפל לבור ביוב. לוחמי האש יחידת להבה חילצו מהבור גבר כבן 50 שככל הנראה ירד לתקן תקלה, צוות רפואי של מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מרחב שפלה מטפלים בכבוד המת בזירה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר