בכל שנה עורכת רשת BBB פעילות מיוחדת וייחודית עבור לקוחות ה-VIP שלה, עם ארוחת שף מיוחדת בכל אחד מסניפיה. בשבוע שעבר נערכה הארוחה המיוחדת בסניף רחובות, אליו הוזמנו כ-30 חברי מועדון ותיקים ונאמנים של הרשת, הפוקדים את המסעדה פעמים רבות לאורך השנה.
הארוחה נבנתה סביב הקונספט ""Beat & Eat – המחבר בין אוכל משובח ומוזיקה טובה. שף הרשת אילן פנחס פגש את המוזמנים והסביר להם בהתלהבות כי לא מדובר ב"ארוחת חינם" בלבד, אלא באפשרות להשפיע על מנות חדשות שייכנסו בעתיד הקרוב לתפריט הרשת. לדברי פנחס, בשנים קודמות כבר השפיעו הלקוחות המיוחדים על סוגי ההמבורגרים שנכנסו לתפריט, באמצעות חוות הדעת שהם סיפקו לו בארוחות השף השנתיות.
לאחר הסבר קצר והצגת האפשרויות בתפריט החדש, נהנו האורחים מהרצאה קצרה על משקאות אלכוהוליים, עם טעימות כמובן, ואז החלו לזרום לשולחן מנות ראשונות מיוחדות דוגמת כנפיים חריפות חלומיות, לחמניות באן ממולאות בשר פיקנטי טעים, וכן מנות שניות והמבורגרים במגוון מילויים מפתיעים, כגון: כבד אווז, גבינות, חצילים, פטריות, ועוד. אחרי הפידבק מהקהל, שנלקח ברצינות על ידי השף, הגיעו לשולחנות קינוחים מיוחדים אשר נוצרו במיוחד עבור ארוחה זו.
בשיחה עם כמה מהאורחים התברר כי אכן מדובר בלקוחות נאמנים. לדבריהם, מערכת היחסים שלהם עם אנשי הסניף בהחלט יוצאת דופן ומזכירה יותר מסעדות ביתיות מאשר רשת המבורגרים.
"אנחנו מגיעים לכאן בכל יום שבת כבר שנתיים", אומרת אחת הסועדות וממשיכה: "בן זוגי כבר הגיע לכאן באופן קבוע כמה שנים לפניי ואני הצטרפתי למסורת הזו. אנחנו מכירים פה את כולם והם מכירים אותנו בשמותינו. הם יודעים בדיוק מה אנחנו אוהבים ודואגים לפנק אותנו. זו ממש תחושה ביתית, כמו משפחה".
בן הזוג מצטרף לשיחה ואומר: "אני לא מוותר על המקום הזה ולא מחליף אותו. כבר עשר שנים שאני אוכל כאן וחוץ מהעובדה שזה טעים אף פעם לא רצתי אחר כך לשירותים, בניגוד להרבה מאוד מקומות אחרים. מבחינתי זה אומר הכל".
יש לציין כי רשת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן, המשמשת גם כמנכ"ל. הרשת מונה 27 סניפים בפריסה ארצית ובשנת 2016 פתחה הרשת גם סניף בברלין. מועדון הלקוחות של הרשת נחשב למוביל בתחום המזון ומונה כ-400 אלף בתי אב.
אילן פנחס, שף רשת BBB: "ארוחת השף מיועדת לחברי המועדון הנאמנים שלנו וחושפת את היכולות הקולינאריות שלBBB . המהלך הזה מהווה חלק ממערכת היחסים והדיאלוג אותו אנו מטפחים עם לקוחותינו, כמקובל במסעדות ברחבי העולם".
תגובות