בשנה שבה הקורונה השתלטה על סדר היום, המוקד העירוני ברחובות הפך לכתובת המיידית אליה פונים התושבים לבקשת עזרה וסיוע. בימים אלה המוקד מסכם את נתוני שנת 2020 ומנתח את המספרים על מנת לייעל את השירות לתושבות ותושבי העיר.
כמה פניות נפתחו השנה במוקד העירוני? אילו שכונות מובילות במספר הפניות למוקד? ומה רמת שביעות הרצון של התושבים מהמוקד העירוני? כל התשובות לפניכם.
היקפי הפניות ודרכי הפניה: בשנה החולפת התקבלו במוקד העירונית 329,937 שיחות, כאשר זמן ההמתנה הממוצע עומד על 39 שניות. מתוכן נפתחו 225,944 פניות, ממוצע של כ-19,000 פניות בכל חודש וכ-630 פניות בכל יום. 52% מסך הפניות השנה הגיעו באמצעות הטלפון, 24% הגיעו באמצעות האפליקציה והמיילים, ו-20% מהפניות הגיעו באמצעות הווטסאפ של המוקד העירוני.
למי פונים: חמשת האגפים המובילים במספר הפניות המנותב אליהם על ידי המוקד הם אגף התנועה, הפיקוח והשיטור העירוני – 33.5% מהפניות, אגף חזות העיר – 17.8% מהפניות, אגף חירום וביטחון – 17.3% מהפניות, אגף התחזוקה – 10.7% מהפניות, אגף גנים ועיצוב הסביבה – 6.7% מהפניות.
אילו שכונות מובילות את מס' הפניות: עשרת השכונות המובילות בפניות למוקד העירוני הן מרכז העיר- מזרח – 19%, מרכז העיר- מערב – 12%, שיכון סלע – 4.7%, רחובות החדשה – 4.2%, רחובות ההולנדית – 4.2%, שעריים מערב – 4.2%, אושיות – 4%, קרית משה – 3.6%, רחובות המדע – 3.6%, כפר גבירול – 3.1%.
שביעות רצון: מדד שביעות הרצון עומד על כ-90%, בשקלול של מדדי שביעות הרצון מזמני הטיפול בפניות, זמן המענה במוקד ואיכות הטיפול בפנייה.
ראש העיר רחמים מלול: "שנת 2020 הייתה מאתגרת לאור ההתמודדות עם משבר הקורונה, תוך המשך מתן שירותים שוטפים לתושבי העיר בכל מגוון התחומים. המוקד העירוני נמצא בקו הראשון של המפגש עם התושבים. אנו שמחים לראות את נתוני שביעות הרצון ופועלים כל העת לשפר ולייעל את השירות למען התושבות והתושבים של העיר רחובות".
חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב: "המוקד העירוני זמין לתושבי ותושבות העיר בכל עת, 24/7, ומצליח להביא לפתרון מהיר ויעיל של בעיות ומפגעים שונים בזמן קצר. אני קורא לתושבים להמשיך לפנות למוקד העירוני, אנחנו כאן בשבילכם ונמשיך לשפר את השירות למענכם".
דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "אנו עוקבים מקרוב מדי שבוע אחר הנושאים שהתושבים מעלים במוקד העירוני, נערכים להתרחשויות ומטפלים במוקדי בעיות ומפגעים. כל זאת על מנת להבטיח שהתושבים יקבלו את השירות הטוב ביותר. בשנה האחרונה מוקד עמד באתגרים נוספים שהביאה עימה הקורונה, והצליח".
אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות, חירום, תקשוב ומוקד עירוני: "המוקד העירוני מהווה גורם מקצועי מקשר בין התושב לגופי העירייה אשר נותנים מענה מהיר לפניות התושבים. אנחנו נמשיך לשפר ולייעל את השירות שמקבלים תושבות ותושבי העיר מהמוקד".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות