פליקס אצילדייב, תושב חולון, חשוד בדקירת בת זוגו בצומת בילו, צילום משטרת ישראל
פליקס אצילדייב, תושב חולון, חשוד בדקירת בת זוגו בצומת בילו, צילום משטרת ישראל

המשטרה פרסמה תמונה ומבקשת מהציבור לסייע באיתור החשוד בדקירת בת זוגו בצומת בילו

אתמול בצהרים (שישי) נדקרה אישה ופונתה במצב קשה. היום פרסמה המשטרה את תמונתו של אדם החשוד לכאורה במעשה

פורסם בתאריך: 17.8.24 20:01

-->

אישה נדקרה אתמול בצהרים (שישי) באזור צומת בילו ופונתה למרכז רפואי קפלן במצב קשה. המשטרה מחפשת אחר חשוד בדקירה, בן זוגה של הקורבן, פליקס אצילדייב, תושב חולון. מהמשטרה נמסר היום כי שוטרי תחנת רחובות פתחו אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר אירוע דקירה של אישה תושבת גדרה בשנות השלושים לחייה אשר פונתה על ידי גורמי רפואה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי קפלן. השוטרים הגיעו למקום, אספו ראיות וביצעו פעולות חקירה אשר הובילו לזיהויו של החשוד במעשה לכאורה, פליקס אצילדייב, תושב חולון בשנות השלושים לחייו, שהינו בן זוגה של הקורבן, אשר על פי החשד ביצע לכאורה את המעשה, נמלט מהמקום ונמצא בבריחה. הערב (שבת, 18:30), ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתורו של החשוד. מהמשטרה נמסר עוד: "כל היודע על דבר על מקום הימצאו של החשוד בתמונה, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת רחובות, בטלפון: 08-9371500".

אתמול נמסר מאיחוד הצלה רחובות כי אישה נפגעה באורח קשה באירוע אלימות בקרית עקרון. צוותי רפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לאישה כבת 30 לאחר שנפצעה באורח קשה מפציעות חודרות באירוע אלימות בקרית עקרון. יוסי עוז, חובש באיחוד הצלה, שטיפל בנפגעת, סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו שהפצועה נפגעה במהלך אירוע אלימות. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות ולאחר מכן היא פונתה כאשר מצבה מוגדר קשה והיא בהכרה מלאה".

מדוברות מד"א נמסר אתמול בצהרים כי בשעה 11:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצועה מאירוע אלימות בקרית עקרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן אישה בת 34 במצב קשה עם פציעה חודרת. חובש רפואת חירום במד"א, רן מנוסיס, סיפר: "הפצועה שהייתה בהכרה מלאה סבלה מפציעות חודרות ומדממות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר