שאטלים לחוף פלמחים מרחובות, דוברות העירייה
שאטלים לחוף פלמחים מרחובות, דוברות העירייה

בשלישי ובשישי: העירייה תפעיל שאטלים לחוף פלמחים

החל ממחר, יום שישי, ובמהלך יולי-אוגוסט, תפעיל העירייה פעמיים בשבוע שאטלים מפארק המייסדים לחוף פלמחים ובחזרה. יש צורך להירשם מראש, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 18.7.24 11:36

-->

החל מהשבוע ועד לסוף חופשת הקיץ, תפעיל עיריית רחובות שאטל מהעיר לחוף פלמחים, ללא עלות לתושבות ותושבי רחובות. השאטל יפעל פעמיים בשבוע, בימים שלישי ושישי, הוא ייצא בשעה 11:00 מפארק המייסדים וייצא בחזרה מחוף פלמחים ב-16:00. בעירייה ציינו שכל תושב יכול לשריין 4 כרטיסים בלבד לכל נסיעה ויומיים לפני הנסיעה יש להירשם באתר העירייה – https://tic.li/gZb01rg.

בעירייה ציינו כי לאור בקשות רבות של צעירות וצעירי רחובות וחברי מועצת הילדים והנוער, החליט ראש העירייה מתן דיל לסבסד השנה שאטלים ללא עלות לחוף פלמחים בחודשי יולי-אוגוסט. מחלקת הילדים והנוער תפעיל את השאטל כאמור פעמיים בשבוע, בימי שלישי ושישי, והוא יחל לפעול כבר ביום שישי הקרוב, ה-19.7.

לאורך כל חופשת הקיץ השאטל יצא בימים המוזכרים בשעה 11:00 מתחנת האוטובוס של פארק המייסדים, ממול השוק העירוני. בנסיעה חזור השאטל יצא מחוף פלמחים בשעה 16:00 אחר הצהריים. הנסיעה בשאטלים לא כרוכה בתשלום עבור תושבות ותושבי העיר אך יש להירשם מראש באתר. ההרשמה כוללת כרטיס נסיעה של הלוך-חזור. שימו לב – כל נוסע/ת בכל גיל מחוייב/ת בכרטיס נסיעה ומספר המקומות מוגבל.

במידה והביקוש יגדל, תבחן העירייה את האפשרות להגדיל את תדירות השאטלים במהלך הקיץ.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר