דוגמניות יוליה (מימין) וקסניה, איפור ירין שחף, צילום דור סבג
דוגמניות יוליה (מימין) וקסניה, איפור ירין שחף, צילום דור סבג

אז איך נתאפר בסתיו הקרוב? ירין שחף מספר על הטרנדים והצבעים החדשים

אפרסק? לבן? צלליות בהירות? לירין שחף, שגדל בחולון והתחיל בה את דרכו בעולם האיפור, יש טיפים ותובנות שלא תרצו להחמיץ

פורסם בתאריך: 13.9.24 06:30

-->

השנה מתחילה באמצע ספטמבר: איך נתאפר בסתיו הקרוב? חברות ברחבי העולם השיקו את מראות האיפור לסתיו. ירין שחף, שגדל בחולון, מספר על הטרנדים והמגמות.

"למרות שנדמה שמזג האוויר החם מסרב לעזוב אותנו, הרי שהקיץ לא יישאר פה לנצח", אומר שחף. "כבר עכשיו, בשעות הערב אפשר להרגיש מעט הקלה. הימים הבאים מבשרים על פרידה מהמראה השזוף לטובת מראה פנים בהיר יותר. גווני האיפור מבוססים על שילוב של כתום – אפרסק עם צבעי שמנת.

חברות האיפור ברחבי העולם, השיקו לאחרונה את מראות האיפור לסתיו הקרוב. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: "עונת הסתיו מתאפיינת בקשת גוונים בהירים יותר ועמוקים יותר מאשר בצבעי הקיץ. האפרוריות של החורף עדיין לא כאן, ובינתיים אפשר להתענג על גוונים רומנטיים. המסקרה ממשיכה להעניק דרמה ובעיקר מסגרת חיונית לעיניים, הן לערב דרמטי, והן בלוק יומיומי ועדין.

שחף ממליץ על צלליות לבנות אותן הוא מכנה "לובן בוהק בעיניים". שחף: "צלליות לבנות בוהקות, מתיישבות על העפעפיים במלוא העוצמה, לצד גוון ורוד רך בקשת העליונה של העפעף. קו האיליינר ממשיך איתנו ואף הופך מחודד יותר בזווית מורמת מעט. תוספת של ריסים מלאכותיים על קו הריסים התחתון עושה חשק לנפנף בהם. את הקאמבק הגדול, באופן מושלם עושה העונה – שפתון בצבע אפרסק. הוא מבקש להדגיש את מבנה השפתיים בטקסטורת מט מהודרת".

מה צפוי לנו בסתיו ?
"הטרנדים בעונה הקרובה מתאפיינים במייק אפים דקים עשירים בלחות. הפודרה שאחרי מעניקה עור קורן עם גימור מט מרענן. הריסים יהיו קוצניים והאיליינר ימשיך ללוות, אלא שהפעם הוא בעובי משתנה".

איך עושים את זה נכון בלי להתאמץ?

"מורחים מייק אפ נוזלי על בסיס מים ומוסיפים קונסילר במידת הצורך. מניחים פודרה שקופה שמקבעת את המייק אפ ויוצרת מראה אחיד ונטול ברק. על העפעפיים מניחים גוונים של שמנת לצד ורוד רך. את זוויות העין הקרובות לאף מאירים בעזרת צללית לבנה. קו הריסים מודגש באליינר שחור פחם. מורחים את השפתון וחורגים מעט מקו השפה. שימר בריק בגוון Bronze מאחד את גווני האיפור וגם משמש כהארה זוהרת על האזורים הגבוהים של הפנים – מצח אף ועצמות לחיים".

איפור @yarin_shahaf
מוצרי איפור @im_fashionmakeup
דוגמנית @juliiii_nka @gracemodelmanagement
צילום סטילס @dorsebag
סטיילינג @arketa_official
mu assistant @or_yair
ניהול והפקה @guyitzhaksocial.media
צולם באולפני ״ירין שחף״ הנמצאים בבית הספר בסניף חיפה.

לאתר : https://www.yarin-shahaf.co.il/

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר