הקבוצה הזוכה בטורניר הכדורגל ברחובות, צילום דוברות העירייה
הקבוצה הזוכה בטורניר הכדורגל ברחובות, צילום דוברות העירייה

הסתיים טורניר הכדורגל המסורתי של רחובות. זו הקבוצה הזוכה

טורניר מגרשים מוארים מתקיים כבר שבע שנים. השנה הייתה גם קבוצה אורחת שהשתתפה במשחקי ראווה

פורסם בתאריך: 12.8.24 11:05

-->

הסתיים טורניר מגרשים מוארים, הזוכה היא קבוצת "רפאים" משכונת היובל. בשבע השנים האחרונות מקיימת עיריית רחובות את "מגרשים מוארים" – טורניר הכדורגל המסורתי המתקיים במהלך חודשי הקיץ בשכונות אושיות, היובל, אבן גבירול ורחובות ההולנדית. הטורניר הפך למסורת מבורכת שמטרתה לספק פעילות ספורטיבית חווייתית לנוער ברחבי העיר במהלך חודשי החופש הגדול.

השנה השתתפו בטורניר 15 קבוצות נוער, מתוכן 6 קבוצות הגיעו לשלב הגמר הגדול שהתקיים במוצאי השבת האחרונה (10.8) במגרש העירוני. הגמר החגיגי כלל מאות נערים שזכו לשחק ולהתחרות באווירה תומכת ומכבדת.

בגמר הגדול, זכתה קבוצת "רפאים" משכונת היובל בתואר האליפות. בנוסף, קבוצת F.C אושיות זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת כאות על התנהגות ספורטיבית ומכבדת על המגרש ומחוצה לו.

אחת מהחוויות המרגשות בטורניר השנה הייתה השתתפותה של קבוצת "הוותיקים" – חבורה של בוגרי התוכנית שסיימו את לימודיהם בקיץ שעבר וכבר משרתים בצה"ל. החבר'ה הבוגרים הגיעו במיוחד מבסיסים שונים ברחבי הארץ כדי לשחק במשחקי ראווה, וזכו לכבוד והערכה רבים מצד כל המשתתפים. את הטורניר יוזמים יחד הרשות לביטחון קהילתי בעיריית רחובות והחלוץ – חינוך דרך לספורט שהובילו את הצלחת האירוע המרגש.

ראש העירייה, מתן דיל: "תחרות מגרשים מוארים זאת הדרך שלנו לעודד ספורט, תחרות בריאה ומצוינות בקרב בני הנוער בעיר בחופש הגדול. אני גאה בכל הנערים שלקחו חלק בתחרות, התאמנו והתחרו, ההשתתפות שלכם בתחרות הזו היא הניצחון שלנו. אנחנו נמשיך ליזום, לפעול ולייצר עבורכם סביבה בריאה המעודדת אתכם להצליח בכל התחומים".

שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק חוסן קהילתי: "בכל שנה כובשים את הדשא נערים צעירים שאפתנים שרוצים להצליח ולנצח. שמחתי לפגוש את כולכם על המגרש, לראות את החברויות שנרקמו במהלך התחרות וגם להתרגש מהבוגרים שהגיעו לשחק יחד איתנו. נתראה גם בשנה הבאה".

מנהל הרשות לביטחון קהילתי, יוני רוטנברג: "אנו רואים זכות עליונה בהפעלת פרויקט מגרשים מוארים זו השנה השביעית ברצף ברחובות. בזכות פעילות מבורכת זו בני הנוער שלנו חוו למידה והטמעה של ערכים חשובים דרך ספורט וכיף! תודה גדולה לכלל השותפים שסייעו להצלחת הפרויקט".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר