"מכבי שירותי בריאות" שוברת שיאים בנס ציונה ובאר יעקב. קרדיט: דוברות "מכבי שירותי בריאות"
"מכבי שירותי בריאות" שוברת שיאים בנס ציונה ובאר יעקב. קרדיט: דוברות "מכבי שירותי בריאות"

"מכבי שירותי בריאות" שוברת שיאים בנס ציונה ובאר יעקב זו השנה ה 10 ברציפות, כך עולה מדו"ח הביטוח הלאומי

למעלה מ- 2,400 חברים חדשים הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" בנס ציונה ובאר יעקב בשנים האחרונות, זאת לעומת מגמת נטישה של אלפי חברים, שעזבו את הקופות המתחרות

פורסם בתאריך: 16.2.20 12:07

-->

"מכבי שירותי בריאות" היא הקופה היחידה, שנמצאת במגמת צמיחה ותנופה ומסיימת את השנה החולפת עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בהשוואה לקופות המתחרות,  כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי,  שמנתח את ניוד המבוטחים בין הקופות השונות.

בערים נס ציונה ובאר יעקב נמשכת מגמת הצמיחה זו השנה העשירית ברציפות ובשנים האחרונות הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" למעלה מ- 2,400 חברים חדשים, מספר המצביע על הבעת אמון חסרת תקדים מצד החברים החדשים והוותיקים. ולראיה, שכשמדובר בנושא חשוב כמו בריאות,  הצרכן הישראלי לא מתפשר ובוחר במכבי כארגון הבריאות המוביל.

בזכות חדשנות, מקצוענות ורגישות

ההצלחה, שרושמת מכבי ברמה הארצית וברמה המקומית בכמות המצטרפים החדשים הינה תוצר של מהפכה מקיפה שמובילה הקופה. מהפכה שבאה לידי ביטוי ברמת שירותים מהמתקדמות בעולם, איכות הרפואה, מקצועיות הצוותים הרפואיים, חדשנות בתחום הדיגיטלי, שירות פרונטלי אישי ואדיב ובפריסת שירותים רחבה, נגישה ומגוונת.

בשנים האחרונות הושקעו משאבים רבים בקידום הבריאות בנס ציונה ובאר יעקב. כיום פועלים בהן 3 מרכזים רפואיים

מגוונים המכילים מגוון שירותי בריאות בתחומים רבים וכן תחנת טיפת חלב מצוינת, מהמובילות בארץ, כל אלו מעניקים מענה מקצועי ומקיף לכל המטופלים. בנס ציונה ובאר יעקב ישנם שירותי מרפאות של מכבי-דנט, מכבי טבעי ובתי מרקחת של מכבי פארם ובשנה האחרונה אף הורחבו השירותים הרפואיים בעיר ונוספו מומחים בתחומי נשים, ילדים, ריאות, עור, אנדוקרינולוגיה ועוד.

שירות נוסף שנפתח השנה הינו אולטראסאונד גניקולוגי, שכבר סייע לנשים רבות בעיר. במקביל פועלת מכבי שירותי בריאות לקידום הבריאות ומקיימת סדנאות ופעילויות במגוון רחב של תחומים המותאמים לכל הגילאים.

רפואת העתיד כבר כאן

כאמור, מכבי אינה קופאת על השמרים בנס ציונה ובאר יעקב. במהלך השנה הקרובה יושם דגש על הכנסתם של שירותים חדשים, המתבססים על טכנולוגיות פורצות דרך ושילובם של רופאים חדשים שיצטרפו למערך המקצועי של הקופה. בשנים הקרובות יבנו עוד מרכזים רפואיים בנס ציונה ובבאר יעקב-בשכונה המתפתחת ובשכונה שתקום באיזור צריפין.

יש לציין כי על פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר לעובר עם החבר לקופה החדשה.

גידי לשץ , ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות":

גידי לשץ , ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות". קרדיט צילום: יניב שמידט

גידי לשץ , ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות". קרדיט צילום: יניב שמידט

"המצוינות, המקצועיות, החדשנות והסטנדרטים הייחודיים שאנו מציבים יחד עם העובדה שהחברים שלנו נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות, הם מנוע הצמיחה שלנו. מכבי כארגון בריאות מוביל מקבל את אמון הציבור שנה אחר שנה ברציפות וזהו הישג חסר תקדים, שמעניק לנו רוח גבית להמשך עשייה פורייה. נס ציונה ובאר יעקב הינן ערים צומחות ובאחריותנו, כקופה הגדולה ביותר, להמשיך להתפתח ולצמוח יחד איתן.

"גם בעתיד נמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשים במטרה להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר".


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר