מתנ"ס חוויות שוויץ המדע
מתנ"ס חוויות שוויץ המדע

תקלה באספקת המזון: "האוכל לא הגיע לילדי הצהרונים"

ילדי הצהרונים לא קיבלו את ארוחות הצהריים. רשת חוויות בתגובה "מדובר בתקלה חמורה של חברת מבושלת"

פורסם בתאריך: 5.1.21 07:13

-->

"לא יכול להיות שהילדים שלנו לא יקבלו ארוחת צהריים בצהרון ולאף אחד ב"חווית" לא יהיה אכפת" כך אומרת אמא לילד בצהרון של רשת "חוויות" ברחובות שכמו הורים אחרים בעיר גילתה ביום ראשון האחרון שמנות האוכל שעתידות היו להגיע לילדים בשעת הצהריים פשוט לא הגיעו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"חצי מילדי העיר פשוט לא קיבלו ארוחות צהריים ונשארו רעבים, פשוטו כמשמעו, הבת שלי הגיעה הביתה וסיפרה לי את זה ונחרדתי, מה שיותר גרוע בסיפור הזה שאין לנו עם מי לדבר, מנכ"ל הרשת אלרואי לא עונה לטלפונים ולתלונות של ההורים ומתחת למענה הקורונה הם מתחבאים עם תגובה שאין להם כוח אדם, כל זה לא מעניין ולא רלוונטי, זה מקביל לפשע נגד חסרי ישע, יש פה ילדים קטנים במסגרות שלהם שלא יכולים לעשות כלום וניצבים מול עובדה מוגמרת של "היום אין אוכל – תתמודדו".

הורה נוסף סיפר ל"ערים" כי "ניסיתי במשך יומיים לקבל תשובות מרשת חוויות, ואין עם מי לדבר שם, זה כאילו הם מציבים אותנו מול מצב נתון ועושים לנו טובה שהם בכלל שומרים על הילדים שלנו בזמן שאנחנו משלמים לא מעט עבור השירות שלא מגיע בכלל. איפה נשמע דבר כזה שילדים נמצאים שעות אורכות במסגרת ולא מקבלים אוכל?"

ברשת חוויות ראו בחומרה רבה את האירוע וציינו כי: "מדובר בתקלה חמורה של חברת מבושלת, ספקית המזון לצהרונים, בעקבותיה הגיעו מנות המזון באיחור. רשת חוויות רואה בחומרה את המקרה וערכה אמש ברור מיידי מול חברת מבושלת, למניעת הישנות האירוע. יום למחרת בוצע מעקב ודיווח פרטני אחרי אספקת המזון וכל המנות הגיעו במועד. במקביל, ייבחנו צעדי אכיפה כנגד חברת מבושלת בגין האירוע האמור".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. עד מתי?

    לא הגיע הזמן להביא חברות אחרות שיהיו אחראים על הצהרונים בעיר רחובות????!!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר