חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק התחבורה, רונן אהרוני, פועל בימים אלו לאישור שיפורים בתחבורה הציבורית בעיר.
אהרוני: "השינויים המוצעים הם מסקנות מפגישות רבות שבוצעו בתקופה האחרונה עם ועדי שכונות, פורום הנשים ופניות תושבים בנושא רשת הקווים העירוניים וצרכים שנוספו לאחר התפתחות העיר וגדילתה. מדובר בקו חדש אשר יחבר את קרית משה ואזור התעשייה דרך שכונות גבירול, רחובות ההולנדית ואזור פארק הורביץ לאזור המזרחי של העיר, דרך בתי הספר התיכוניים אשר כיום לומדים בהם תלמידים מכל קצוות העיר ללא מענה תחבורתי. קו זה ייתן מענה להגעה מהירה ממרכז העיר למכללת פרס והאזור התעסוקתי בפארק הורביץ המתפתח, ומענה מהיר למבקשים להגיע מהשכונות המזרחיות למרכז העיר.
"שינוי נוסף אשר מתוכנן להתבצע הוא במסלול קו 274, בו תחנת המוצא תוסט לרחוב חסן בבילו סנטר ומסלולו ישונה דרך צומת בילו וחציית כל רחוב הרצל. מסלול זה ייתן מענה לתושבי העיר המבקשים להגיע לנס ציונה, ראשון לציון וגוש דן. בנוסף מתקיימים מאמצים להוסיף את העיר רחובות לאזור גוש דן התחבורתי, דבר אשר יקנה אפשרות לנסיעה בת 90 דקות בתיקוף כרטיס, כנהוג במרחב גוש דן באזור ראשון לציון וצפונה. שינויים ושיפורים אלו כרוכים באישור משרד התחבורה וכולי תקווה שנקבל את האישורים בתקופה הקרובה על מנת לשפר את התחבורה הציבורית בעיר רחובות".
יעקב
מזמן זה היה צריך לקרות עכשיו אתם נזכרים טימטום לגמר
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
כל הכבוד, תודה רבה
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
ומה עם תחבורה יותר מהירה לרכבת?
לדוגמא מרחובות מהחדשה?
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
כל הכבוד רונן.
סומכים עליך לארגן אוטובוס ישיר מהשכונות ברחובות לתל אביב בכל שעות היום.
בכל שעה ביום אפשר למצוא בקלות 50 איש ברחובות שרוצים להגיע לתל אביב.