חבר מועצת קרית עקרון, אריק חדד, טוען כי רמת השירות לתושבים נפגעה כתוצאה מההחלטה לצמצם את מספר ימי פינוי האשפה.
חדד: "במשך שנים מפנים אשפה שלוש פעמים בשבוע בקרית עקרון. כעת המועצה החליטה לצמצם את פינוי האשפה לפעמיים בשבוע. ההחלטה פוגעת קשות ברמת השירות ובלתי מתקבלת על הדעת. באותה עת מבקשת המועצה להעלות את הארנונה בארבעה אחוזים מעבר לדרישת משרד הפנים וזו שערורייה".
ממועצת קרית עקרון נמסר בתגובה: "מטרת העל של המועצה המקומית קרית עקרון הינה מתן שירות מיטבי ואיכותי לתושביה. לאחר בחינה מקיפה של נושא פינוי האשפה ביישוב התגלה פער בין כמות האשפה לבין מספר הפינויים ובהמלצת גורמי מקצוע החליטה המועצה לצאת לפיילוט – מעבר משלושה ימי פינוי אשפה ליומיים, כפי שקיים ב-90% מהרשויות המקומיות. במקביל, המועצה תגברה במוטמנים נוספים למניעת זליגות, החליפה את פחי האשפה השחורים לירוקים ובקרוב תחל תוכנית מיחזור יישובית בשיתוף תאגיד "תמיר" לצמצום כמויות האשפה להטמנה".
עוד מוסיפים במועצה: "לתושבי קרית עקרון קיים מוקד פניות 24/7 ו"דלת פתוחה" במועצה המאפשרים לתושבים להצביע על תקלות או חוסרים נקודתיים והתושבים זוכים למענה מיידי. המועצה ונבחריה, ביחד עם תושביה, תצלח במהלך זה ותביא לשיפור באיכות חיים והעמקת השירות לתושב.
"צר לנו כי יש מי שרואה במהלך מבורך זה כשעתו היפה לניגוח ראש המועצה ועובדיה. אף אחד לא ירפה את ידינו, קרית עקרון צועדת קדימה, תתייעל בכל תחום ותפנה את משאביה לטובת התושבים, לרווחתם ולשיפור איכות חייהם ביישוב".
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות