אחרי שברחובות התגלה אתמול (שלישי) חולה בקורונה, ובשל התפשטות הנגיף בישראל, החליט ראש העיר רחמים מלול לנקוט בצעדים למניעת ההדבקה ככל שניתן, ובהתאם להצעתו של סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ' הנחה מלול את המנהלים להרחיב את שעות המענה הטלפוני לתושבים באגפים ובמחלקות שבהם מקבלים קהל.
מלול: "בריאות הציבור קודמת לכל ואנחנו דואגים להקטין את סיכון ההידבקות בקורונה ברחובות ככל שניתן. אנחנו קוראים לתושבים להגיע לעירייה רק במקרה של צורך דחוף ומשמעותי, ולעבור לקבל את השירותים באמצעות מענה טלפוני או באמצעות האתר. אני מודה לכל העובדים והמנהלים שהתגייסו לטובת העניין".
להלן שעות המענה הטלפוני המעודכנות:
מינהל הנדסה: מענה טלפוני בכל המחלקות בין השעות 8:00-15:30.
אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור ציבורי: מענה טלפוני יינתן בין השעות 9:00-15:00 בימים א', ב', ד', ה'. בימי ג' מענה טלפוני בין השעות 9:00-12:00, 16:00-18:00.
אגף החינוך: מענה טלפוני בכל המחלקות בין השעות 8:00-15:30.
מחלקת רישוי עסקים: מענה טלפוני בין השעות 8:00-15:30.
אגף הארנונה: מענה טלפוני כבר קיים בין השעות 8:00-20:00 באמצעות מוקד טלפוני 089392512. כוח האדם יתוגבר כך שבמקרה של פניות מורכבות יחזרו עובדי העירייה טלפונית לתושבים בתוך 24 שעות.
האגף לשירותים חברתיים : מענה טלפוני בין השעות 8:00-15:30 ובימים א', ג' מענה גם בין השעות 16:00-19:00 בטלפון 089392620 שלוחה 9.
תאגיד הבאר השלישית: מענה טלפוני כבר קיים בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00, ביום ו' בין השעות 8:00-12:00. מוקד לבירורים 1800505656. מוקד לתשלומים 1800505757.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
תגובות