לקוחות רשת חוויות רחובות החלו לקבל היום (שני) מסרונים שנועדו לזכותם בעבור הפעילויות שבוטלו בחודש אפריל בעקבות משבר הקורונה. לקוחות רבים חששו כי מדובר בניסיון עוקץ, שכן במסרון מתבקש הלקוח להכניס את פרטי האשראי, אלא שבדיקת "ערים" מעלה כי אכן מדובר בהודעות רשמיות מטעם רשת חוויות, וכי אין חשש ללחוץ על הקישורים שבמסרונים.
בהודעה שנשלחה לניידים נמסר: "לקוחות יקרים, מאחר וביצעתם עסקה בתשלומים עבור פעילויות רשת חוויות לחודש אפריל, נבקשכם למלא בקישור את פרטי כרטיס האשראי שלכם, פעם אחת בלבד, על מנת לזכות אתכם בהתאם. חג שמח".
במידה ואתם מתקשים להיכנס לקישור באמצעות ההודעה שקיבלתם, לחצו כאן.
גורם ברשת חוויות הבהיר ל"ערים" כי הדבר נעשה מכיוון שלאחר גביית התשלום בתחילת השנה, נמחקים כל נתוני האשראי. כעת, על מנת לזכות את הלקוחות, יש צורך בפרטי האשראי פעם נוספת. עוד הובהר ברשת כי מאחר והלינק לרישום לפרטים מאובטח, יש מכשירים ניידיים מסוימים שבהם הלינק לא נפתח, ועל כן יש לפתוח אותו דרך המחשב הביתי.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
זה לא נפתח גם במחשב בשום סוג של דפדפן. לא בכרום ולא באקספלורר
חדווה
למה לא שלחו לי הודעה אנחנו בבימת הנוער
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
לא נפתח בשום צורה. לא בסולולר ולא במחשב.
תשלחו לינק אחר