כבוד: עיריית רחובות עשתה קפיצה גדולה בדירוג השרות הדיגיטלי. בתוך שנתיים קפצה העירייה מהמקום ה-65 למקום הרביעי בדירוג. מדובר במדד דיגילוקאלי של Deloitte הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים ברשויות מקומיות בישראל. המדד בודק את השירות המקוון של כל הרשויות בישראל לפי הקטגוריות הבאות: לתושבים, לעסקים, נגישות ושירותי תכנון והנדסה.
לפני כשנתיים דורגה רחובות במקום ה-65 וקיבלה את הציון 56 במדד השירותים הדיגיטליים בישראל. בשנתיים האחרונות הובילה העירייה מהלך אסטרטגי דיגיטלי באמצעות צוות אגף הדוברות וההסברה – מנהלת האגף אביטל רגב קיסר ומנהלת מחלקת תקשורת ודיגיטל פריאל יונייב, צוות אגף מערכות מידע בראשות אליצור זרחי, מנהל האגף גדי שעובי, סגנו רועי גמליאל, והעובדים. העירייה השיקה אתר חדש ואפליקציה עירונית חדשה, בהם התושבים מקבלים את כלל השירותים והמידע בלחיצת כפתור. בדגימה נוספת שערכה חברת דלויט והתפרסמה החודש, רחובות קופצת 61 מקומות קדימה וממוקמת במקום הרביעי אותו היא חולקת עם תל אביב ואשדוד.
רחובות קיבלה את הציון 100 במדד השירותים לתושבים כאשר הממוצע הארצי עומד על 63, את הציון 100 במדד שירותי תכנון ובנייה כאשר הממוצע הארצי עומד על 64 ואת הציון 88 במדד שירותים לעסקים כאשר הממוצע הארצי עומד על 34.
ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "איכות חיים משמעה גם איכות השירות גם בלי לטרוח ולהגיע לבניין העירייה או להתקשר. אנחנו גאים ושמחים מאוד בתוצאות מדד הדיגילוקאלי ומבטיחים לעשות הכל כדי להגיע למקום הראשון גם בתחום הזה – למען תושבי העיר".
אביטל רגב קיסר, מנהלת אגף דוברות והסברה: "הצבנו לעצמנו מטרה – שהתושבים שלנו יוכלו לבצע פעולות מול העירייה בצורה היעילה, הנוחה והטובה ביותר שניתן – בכל שעה ובכל מקום, בהתאם לחזון ראש העיר רחמים מלול. תודה רבה לשותפינו – אגף מערכות המידע הטוב והמקצועי בישראל".
גד שעובי, מנהל אגף מערכות מידע: "שיפור איכות השירות הדיגיטלי נבנה בהתאם לפעולות שהאגפים השונים מעניקים לתושבים – העברנו אותם לפסים מקוונים אחד אחד. בשנים האחרונות השקענו משאבים רבים תוך מחשבה מעמיקה ואני שמח לראות שהתוצאות ניכרות. פרויקטים רבים בתחום הדיגיטציה צפויים לצאת לדרך בקרוב והם יביאו ישירות לשיפור נוסף באיכות השירות שאותו מקבלים תושבי העיר".
תגובות