צעדה לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן שנמצא בשבי בעזה, צילום דוברות עיריית רחובות
צעדה לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן שנמצא בשבי בעזה, צילום דוברות עיריית רחובות

מאות צעדו עם בני משפחתו של נמרוד כהן לציון יום הולדתו: "גאים בך ובאומץ ליבך" | צפו

רבים צעדו ברחובות לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן, שחטוף בעזה. בהמשך היום מתקיימים אירועים נוספים

פורסם בתאריך: 15.7.24 15:53

-->

מאות צעדו היום ברחובות לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן, תושב העיר שנחטף על ידי חמאס ב-7.10 ומצוי עדיין בשבי בעזה. בני נוער, צעירים וקשישים, צעדו מהיכל התרבות ועד רחבת העירייה בקריאת אחת: "נמרוד עדיין חי – החזירו את נמרוד עכשיו"

ויקי כהן, אימו של נמרוד, אמרה היום בטקס מיוחד ברחבת העירייה: "לא חשבתי שנגיע ליום הזה וכל כך קיוויתי שנמרוד יחגוג את יום הולדתו איתנו ועם אחותו התאומה, חייבים להחזיר את נמרוד ואת כל החטופות והחטופים הביתה עכשיו".

האירוע התקיים ביוזמת המשפחה יחד עם עיריית רחובות, מטה משפחות החטופים ברחובות, חברת אפלייד מטיריאלס בה עובד יהודה אביו של נמרוד וחברת נתן בה עובדת ויקי אימו של נמרוד.

ויקי ויהודה כהן, הוריו של נמרוד, בעצרת המיוחדת לציון יום הולדתו ה-20, צילום דוברות עיריית רחובות

ויקי ויהודה כהן, הוריו של נמרוד, בעצרת המיוחדת לציון יום הולדתו ה-20, צילום דוברות עיריית רחובות

הבוקר נפתח בצעדה של מאות תושבות ותושבים, בני נוער, צעירים, עובדי חברת "נתן" ועובדי חברת "אפלייד מטריאלס", קשישים וגם נכים שהגיעו לחזק ולחבק את משפחת כהן ביום הולדתו של נמרוד. הצעדה החלה בהיכל בתרבות, עברה ברחוב יעקב, המשיכה לרחוב הרצל, ומשם לרח' לבקוביץ דרך השוק העירוני והגיעה עד לרחבת בניין העירייה שם התקיימה עצרת מיוחדת.

ויקי כהן, אמו של נמרוד, עלתה לבמה וביקשה להודות למאות האנשים שהגיעו לתמוך במשפחה ביום החשוב הזה. ויקי אמרה: "נמרוד בני האהוב, היום אנחנו מציינים את יום הולדתך ה-20, אני רוצה שתדע שאני גאה בך ובאומץ ליבך. אנא שמור על אופטימיות, תקוה ואמונה וראה בדמיונך איך אנחנו יושבים בסלון ביתנו, כל המשפחה סביבך וברקע מתנגנת לה מוסיקה שמחה ואנחנו מספרים לך על מה שחווינו בהיעדרותך. אוהבים אותך בכל ליבנו ומחכים לשובך הביתה".

בתום דבריה הופרחו אל האוויר מאות בלונים כחולים המסמלים את החופש של נמרוד וכל החטופות והחטופים. בתום הטקס עלה לבמה להופעה קצרה ומרגשת הזמר דני רובס, תושב העיר רחובות לשעבר, שהגיע לתמוך במשפחה ולהופיע בהתנדבות.

דני רובס בעצרת המיוחדת לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן שנמצא בשבי בעזה, צילום דוברות העירייה

דני רובס בעצרת המיוחדת לציון יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן שנמצא בשבי בעזה, צילום דוברות העירייה

ראש העירייה מתן דיל פתח את העצרת ואמר: "זהו יום מיוחד וקדוש. תודה ליהודה וויקי שנותנים למשפחת העיר רחובות להיות חלק מהמאבק החשוב להשבת נמרוד הביתה. אנחנו איתכם ומחזקים אתכם. כולנו מייחלים לבשורות טובות ומאמינים שיבוא טוב. יחד עם מאות האנשים שהגיעו לכאן אנחנו מתפללים ומקווים שנמרוד יחזור הביתה בריא ושלם".

בהמשך היום יתקיימו פעילויות נוספות: קבוצת המתנדבות המלאכיות של רחובות מכינה ארוחה ענקית ומפנקת לחיילי גדוד השריון של נמרוד כדי להעניק להם אוכל של בית מלא בתקווה וציפייה לחזרתו של נמרוד; בשעות הערב חניכות וחניכי חוג סיירות של רחובות והסביבה יצאו לנקות חופים באזור השפלה כסמל לאהבתו של נמרוד לטבע ; קבוצת רחובות בשביל האופניים תצא למסלול רכיבה של 20 ק"מ לכבוד נמרוד במהלכו הם יעברו במספר אתרים משמעותיים עבור נמרוד. מסלול הרכיבה יסתיים בתפילה ותקווה לשובו של נמרוד וכל החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי. ניתן עדיין להצטרף לרכיבה – חפשו בגוגל רחובות בשביל האופניים.

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר