אצטדיון הכדורגל ברחובות, צילום דוברות העירייה
אצטדיון הכדורגל ברחובות, צילום דוברות העירייה

לאחר שנה של קיפאון: מתחדשות העבודות להשלמת האצטדיון העירוני

האצטדיון יכיל לאחר השלמת העבודות 6,000 מושבים, חדרי הלבשה, חדרי שופטים, חדרי עיתונאים וכן שטחי מסחר ומתחם חניה. הצפי לסיום העבודות: 8 חודשים

פורסם בתאריך: 17.7.24 11:30

-->

מתירים את החסמים ומתקדמים: פרויקט האצטדיון העירוני הוקפא במשך חודשים ארוכים בעקבות מלחמת חרבות ברזל, תקופת הבחירות והתחלופה בין ראשי העיר וגם בשל מחלוקות כספיות בין העירייה והל"ר לבין הקבלן המבצע.

האצטדיון העירוני הוא פרויקט משמעותי המתפרש על שטח של 40 דונם. בשלושת החודשים האחרונים נערכו ניסיונות גישור רבים בין ראש העירייה, חברת הל"ר והקבלן כדי להגיע להסכמות בנושא המחלוקות הכספיות ולקבוע לוחות זמנים לסיום הפרויקט. באמצעות משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים לאחרונה הושגה פריצת דרך והצדדים הגיעו להסכמות משותפות. במסגרת הסכם הגישור הקבלן חוזר לבצע עבודות בשטח והתחייב להשלים ולמסור את הפרויקט בתוך 8 חודשים. העבודות יתחדשו גם במתחם האימונים הסמוך לאצטדיון והוא צפוי להימסר לידי העירייה בתוך 3 חודשים.

יש לציין כי האצטדיון העירוני הוא אחד מהפרויקט הגדולים והחשובים ביותר בעיר רחובות מפאת גודלו, עלותו הכלכלית והשפעתו על הספורט בעיר. האצטדיון מתוכנן כחלק מפארק נופש עירוני שישתרע על שטח 126 דונם, מתוכם כ-40 דונם יוקצו עבור שטחי האצטדיון ומגרש אימונים. האצטדיון יכיל לאחר השלמת העבודות 6,000 מושבים, חדרי הלבשה, חדרי שופטים, חדרי עיתונאים וכן שטחי מסחר ומתחם חניה. במגרש האימונים הנבנה בסמוך לאצטדיון ישנם 500 מקומות ישיבה.

ראש העירייה, מתן דיל, אמר: "זהו יום מרגש עבור כולנו. אני שמח שהצלחנו לגשר על הפערים, להגיע להסכמות משותפות עם הקבלן ולהביא בשורה חשובה לתושבות ותושבי העיר. באצטדיון העירוני, כמו בפרויקטים אחרים בעיר אנחנו משחררים את החסמים, פותרים את הבעיות ומקדמים במרץ את העבודות. כמו שהבטחנו אנחנו מציגים לתושבות ותושבי העיר את לוחות הזמנים באופן שקוף וגלוי ונמשיך לעדכן בהתפתחויות נוספות גם בהמשך".

רזי בארי, מ"מ מנכ"ל הל"ר: "השבוע הסתיימה תקופה כואבת בה עמד פרויקט האצטדיון ללא עבודה, במהלכה נעשו מאמצים לא פוסקים להתגבר על המכשולים להשלמתו, כשמול עינינו עמדה קודם כל טובת ציבור התושבים בעיר. כעת, לאחר אישור הסכם הגישור בדירקטוריון, אנו נכנסים לתקופת עבודה קצרה ואינטנסיבית במטרה למסור את הפרויקט בתחילת שנת 2025. נפעל בכל דרך כדי לעמוד ביעד ולאפשר לרחובות ליהנות ממתחם ספורט איכותי ומשמעותי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר