הצבת מרחב מוגן בגן ילדים ברחובות, צילום דוברות העירייה
הצבת מרחב מוגן בגן ילדים ברחובות, צילום דוברות העירייה

נערכים לכל תרחיש: מרחבים מוגנים יוצבו בגני ילדים ברחובות

העירייה מבטיחה שעד ה-1.9 כל גני הילדים בעיר יהיו ממוגנים. בימים אלו מוצבים מרחבים מוגנים מוסדיים בגני הילדים העירוניים בהם לא קיים מיגון

פורסם בתאריך: 23.7.24 10:18

-->

עיריית רחובות משלימה את פערי המיגון בכל גני הילדים העירוניים. העירייה הודיעה כי נוכח המצב כל גני הילדים ימוגנו לפני תחילת שנת הלימודים הקרובה. זאת במקביל לשיפוצי הקיץ הנרחבים המתקיימים במוסדות החינוך בכל רחבי העיר.

לקראת פתיחת שנת הלימודים וההבנה כי מדינת ישראל נמצאת במערכה מתמשכת שעדיין לא רואים את סופה, מציב מינהל החינוך בעיריית רחובות ממ"מים – מרחבים מוגנים מוסדיים בגני הילדים העירוניים בהם לא קיים מיגון. המרחבים המוגנים המוצבים בימים אלו בגני הילדים עומדים בתקנים המחמירים של פיקוד העורף ומשרד הביטחון ועשויים מאות טונות של בטון ורשתות פלדה. הממ"מ מונחים על ידי מנוף רב עוצמה ברחבת גני הילדים או בסמוך אליהם על מנת שהילדים יוכלו להגיע אליהם בתוך הזמן הנדרש בעת הצורך.

ראש העירייה, מתן דיל: "אין דבר חשוב יותר מביטחונם של הילדים והילדות של כולנו. אנחנו מנצלים את תקופת החופש הגדול כדי להציב מרחבים מוגנים תקניים בגני הילדים העירוניים כדי לאפשר את חזרתם הבטוחה למסגרות החינוך ב-1.9".

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: "אנחנו נמצאים בעיצומן של ההכנות לפתיחת שנת הלימודים בכל התחומים ונותנים דגש מרכזי על מיגון מוסדות החינוך ברחבי העיר. בשבועות הקרובים יוצבו בגני הילדים העירוניים מרחבים מוגנים מוסדיים שישלימו את מערך המיגון בגנים ויבטיחו את ביטחונם של הילדות והילדים בעיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר